środa, 22 sierpnia 2012

about me 2

Okej,amar,hysk to pierwsze moje tagi i pierwsza ekipa rtw. Zabawne czasy. Czasy mazania markerami po klatkach schodowych i aerozolem po opuszczonych fabrykach, czasy kombinowania z układem liter i ślęczenia nad kartką.
Rok 2001 to okres w którym podpisywałem się mikse, eksim, mixe, poznałem kilku zajawkowiczów (min. dirka) i założyłem pierwsze poważne crew 3F. 3F rozprzestrzeniało się po osiedlu jak malaria, a na szkolnych ławkach nawet szybciej za co klasa trzecia "f" gimnazjalna zostawała po lekcjach i szorowała stoły denaturatem. Może nie ze względów public relations ale zupełnie innych
jakiś czas później zmieniliśmy nazwę na just terror everywhere. Te hasło to pomysł naszego świętej pamięci kolegi a skrót pozostał w zastosowaniu aż do 2009 roku. Z początku w tej ekipie malowałem ja, dirk i bigos, trochę później dołączył plum.
Przez następne lata posługiwałem się nejmem exim, czerpiąc inspiracje z nowojorskich i berlińskich wildstyli. 2002-2005 to kilka fajnych ścian i kilka fajnych przepychanek pod nimi. Później z przyczyn nie wiadomo jakich miałem 2 lata impasu.
W tamtym czasie robiłem za to dużo graffiti komercyjnego. U znajomych, u znajomych znajomych etc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz